Treceți la conținutul principal

[Outfits] 5 shades of green


Dupa o tinuta feminina, revin din nou la camasa cu inimi purtand-o de data asta intr-o maniera masculina. Cravata aceasta nu am mai purtat-o de mai bine de 10 ani. Daca nu ma inseala memoria purtam un pulover pe gat - helanca rosie de a mamei, cu parul lung, cravata si... eram intr-o cofetarie numita Stef alaturi de un barbat interesant.
Eram pe punctul de a da jos camasa si sa trec la urmatoarea tinuta, cand am dat de palaria sotului si mi-am zis ca doar cravata mai lipseste si am o tinuta tomboy. Nu stiu altii, dar eu as fi iesit astfel intr-un club... petrecere sa fie si dans!!!
Va las cu pozele:


Suie Paparude: "Atac la Persoana", Nelly: "Hot in Herre" and "Dilemma", Missy Elliott: "Get Ur Freak On", "Work It", dar si muzica house, latino, anima candva Club "S" din Galati, ce vremuri si cate amintiri!


Am purtat:
Camasa - Romwe
Palaria sotului - no name
Cravata - vintage
Top din dantela - Mango via Kurtmann.ro 
Pantaloni - Stradivarius via Kurtmann.ro
Bocanci si cardigan - kyk.ro




Continuing the carnival sale
Over 1800 styles, up to 80% off
Start from $2.99
Time: 2/11/2014 ---2/17/2014
Don’t miss, girls!
Go:
http://www.romwe.com/SPRING-FESTIVAL-SALE-c-436.html?mihaela.pojogu


xoxo

Comentarii

  1. Cool outfit the hat and tie looks awesome you look trendy doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Love this shirt!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai vai, cnd vad cat de versatila e camausta abia astept sa-mi ajunga:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de mult imi place culoarea pantalonilor, draga mea, caut si eu ceva asemanator!

    Te imbratisez cu mult drag,

    Dora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca inca ai gasi modele similare pe aceasta culoare. Pupici!

      Ștergere
  5. Super original look-ul tau, imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact la camasa asta ma uitam si eu.
    Tie iti vine foarte bine :*
    Cum sunt marimile?
    Eu de obicei port M, dar ma gandeam sa iau un L:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu ma iau dupa ce port ci dupa dimensiunile pe care le ofera. Eu mi-am luat S, cea mai mica marime la aceasta camasa. Bust:90cm au scris ei, eu nu am atat, dupa cum se vede este larguta pe mine.
      Vad ca acum are un pret si mai mic. :)

      Ștergere
    2. Aha .Mersi :)
      De obicei la camasi imi este frica sa nu imi fie scurte la maneci, dar cred ca o sa o iau M atunci :*

      Ștergere
  7. Ce dragutzaa este camasa ta!!!!
    Numai buna pentru Valentine"s Day:p
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. E adorabila camasuta,imi place tare mult!!

    RăspundețiȘtergere
  9. i m love with your shirt ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. the top is too cute! you looks awesomeness.

    http://www.attraction2fashion.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Abia astept sa ajunga si camasuta mea. <3
    E frumoasa, frumoasa.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Tare imi mai place camasa ta, "baietoiul" lui mama! :))
    Esti gata de Valentine's day sau tu sarbatoresti Dragobetele?!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mod special nici una, ne mai zicem noi La multi ani de Dragobete, in rest ne iubim normal. :)))

      Ștergere
  13. ce imi place stilul tau. chiar ieri vazusem undeva camasa ca a ta si mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce draguta e camasuta cu inimioare, perfecta pentru Valentine's Day!
    http://www.beautybellenotes.com/

    RăspundețiȘtergere
  15. Awesome blouse love, you look fantastic!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. adoro la camisa !

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Super tinuta! Imi place foarte mult camasa ta, perfecta pentru ziua de maine :)

    www.flashforwards.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Beautiful casual look. I looove the cute shirt and the cool booties!

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasa tinuta ta si imi place camasa mult :*

    RăspundețiȘtergere
  20. You rock Mihaela, the shirt is just too lovely! The colors together are very cool on u! Kisses dear! xo

    RăspundețiȘtergere
  21. Troppo bella questa shirt!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    RăspundețiȘtergere
  22. Nici cu palariile, nici cu cravatele nu sunt prietena.. pe perioada verii palariile au o sansa, dar si alea trebuie sa fie intr-un anume fel ca sa-mi convina cum arata pe cap. Picky, that's me!

    RăspundețiȘtergere
  23. Great looks. I love this shirt and how you combned it. :)
    Fashion Happenss

    RăspundețiȘtergere
  24. Adooor look-ul acesta, draga mea, arat sublim!! De mult timp tot zic ca o sa postez si eu o tinuta cu cravata, sper sa imi iasa primavara aceasta :P
    puuup!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Un plus dat de acea cravată, un element extrem de chic! ♥

    RăspundețiȘtergere
  26. Lovely outfit, the hearts blouse is so cute! Cool style Mihaela :)

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    RăspundețiȘtergere
  27. Ce mult imi place camasa, asa plina cu inimioare!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce bine iti sta, esti tare cameleonica, te adaptezi perfect fiecarui stil si atat de expresiva! Te pup, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mi-a placut mereu combinatia cromatica verde-rosu, iar camasa asta e tare draguta, doar ca eu sunt mai conservatoare si nu as purta aceste 2 printuri suprapuse (cravata si camasa), de altfel un look baietesc dragut!

    RăspundețiȘtergere
  30. Mihule, eu te stiu a fi creativa insa tu continui sa ma surprinzi! Mi-au placut si gandurile din postare si tinuta; te aplaud pentru felul in care stii sa o porti, pentru atitudine!

    Te imbratisez cu drag!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  31. Ai un stil aparte care te avantajeaza si cu siguranta ai atitudinea sa il porti :)
    Imi place combinatia in care ai purtat camasa

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.